پخش زنده بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ ( ۱۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال لغو مسابقه افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد / جلسه ویژه کمیته فوتسال برای تعویق در مسابقه، فردا در تهران لژیونر‌های سرباز دردسر جدید تیم ملی رکوردشکنی برای پخش مستقیم نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا کاندیدای سرپرستی استقلال بر سر دوراهی پیغام امیدوارکننده دو استقلالی: هروقت نکونام بخواهد، ما برمی‌گردیم بازگشت دراگان اسکوچیچ به لیگ برتر پرسپولیس در انتظار توافق مالی با کنعانی‌زادگان سیگنال مثبت رامین رضاییان برای استقلال تاریخ و ساعت بازی انگلیس و هلند در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | دوئل مربیان خوش‌شانس! جواد باقری، رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی شد مرادمند تا کی منتظر استقلال می‌ماند؟ یک ایرانی دیگر در لیگ روسیه لژیونر شد پرونده بیرانوند و مدیرعامل اسبق استقلال بسته شد تاکید نکونام به بازگشت زودهنگام سسما توضیحات حسین بادامکی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس برگزاری تمرین استقلال در غیبت ستارگان بلاتکلیف بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان چه زمانی آغاز می‌شود؟
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی انگلیس و هلند در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | دوئل مربیان خوش‌شانس!

  • کد خبر: ۲۳۸۳۰۵
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
تاریخ و ساعت بازی انگلیس و هلند در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | دوئل مربیان خوش‌شانس!
تیم‌های ملی انگلیس و هلند در دومین دیدار نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی انگلیس و هلند در دومین بازی نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴، چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سه‌شیر‌ها و لاله‌های نارنجی در حالی به نیمه‌نهایی یورو راه یافته‌اند که عملکرد درخشانی هم تا اینجای جام از خود به نمایش نگذشته‌اند و اگر در آن سوی جدول حذفی یورو قرار می‌گرفتند شاید تا پیش از نیمه‌نهایی آلمان را به مقصد خانه ترک می‌کردند.

گرت ساوت‌گیت در صورتی که دست‌خالی به انگلستان بازگردد، احتمالا از هدایت سه‌شیر‌ها کنار گذاشته خواهد شد. این مربی انگلیسی با وجود کوله‌باری از ستاره در ترکیب تیمش، در ۴ تورنمنت اخیر مهم خود دستش از جام خالی مانده است. آنها در یورو ۲۰۲۰ هم تا فینال بالا آمدند، اما در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شده‌اند.

انگلیس در این تورنمنت هم هنوز نمایش چشم‌گیری ارائه نداده که مورد انتظار هوادارانش باشد. آنها در مرحله گروهی صربستان را یک بر صفر شکست دادند و برابر دانمارک و اسلوونی به تساوی رضایت دادند. در یک هشتم نیز برابر اسلواکی در آستانه حذف قرار داشتند که روی هنرنمایی بلینگام به بازی برگشتند و در نهایت به پیروزی رسیدند. در یک چهارم نیز سوئیس را در ضربات پنالتی شکست دادند.

در سوی مقابل شاگردان رونالد کومان شرایطی مشابه به انگلیس داشته‌اند. آنها در مرحله گروهی با پیروزی برابر لهستان و یک تساوی برابر فرانسه و شکست مقابل اتریش به عنوان تیم سوم از گروه خود بالا آمدند.

لاله‌های نارنجی، اما در مرحله حذفی نمایش متفاوتی داشتند و در یک هشتم نهایی رومانی را ۳ بر صفر و در یک چهارم ترکیه را ۲ بر یک مغلوب کردند، اما با وجود نمایش متزلزل شاگردان کومان، شاید اگر هلند هم در آن سوی جدول حذفی قرار داشت و به جای فرانسه به عنوان تیم دوم بالا می‌آمد، باید برای رسیدن به نیمه‌نهایی از سد بلژیک و سپس پرتغال عبور می‌کرد.

حال باید منتظر بمانیم که کدام یک از دو مربی خوش‌شانس جام می‌توانند یک مرحله دیگر بالا آمده و خود را در فینال به برنده اسپانیا و فرانسه برسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->